MANIPULACIJE Z MALIMI DELNIČARJI Seznam forumov MANIPULACIJE Z MALIMI DELNIČARJI
Manipulacije z malimi delničarji, Splošna Plovba d.o.o.,Portorož, morske in obmorske znamenitosti, svet premoženja in svet potrošnikov, socialne in čustvene stiske ter vzpodbude
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




MORSKE in OBMORSKE ZNAMENITOSTI
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 52, 53, 54
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    MANIPULACIJE Z MALIMI DELNIČARJI Seznam forumov -> MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
zoran13
Administrator foruma


Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16
Prispevkov: 3004

PrispevekObjavljeno: 22 Avg 2025 12:38    Naslov sporočila: SVET TURIZMA Odgovori s citatom

PORTOROŽ, TURISTIČNO MESTO ???

/13/...še nedolgo nazaj smo lahko v eni noči obiskali vse diskoteke v Portorožu in Piranu, pa lahko tudi tiste v Izoli in Kopru, v dandanašnjem pa so vse skoraj poniknile ali bile podrte za megalomanske projekte (primer legendarni Gianni in Kempinski). Poleg tega, pa je bila na vsaki terasi hotelov v Portorožu še živa muzika, da so ljudje uživali in se zabavali. Pa zakaj potem obstajajo turistična mesta, kolikor v njih ni zabave? In sedaj bi radi tudi to, utišali, zaznamovali, izgnali, skratka predrugačili, da bi seveda lahko mirno spali in se še bolj izolirali drug od drugega. Saj je navsezadnje to tudi trend, popolne samoizolacije, kar so povzročili družbene mreže raznoraznih medijev. In to je moderen trend našega razvoja in medsebojnega razumevanja dela in življenja. Hkrati pa bi naj bila to navidezna popolna svoboda, za katero sevedo stoji nenasitni in hlepeči kapital, ki ga upravljajo medijski mogotci, ki nam ponujajo popolno svobodo in demokracijo. Hkrati pa bi radi utišali še tisto malo zabave, ki nam je preostala v družbi, na obali, v turističnih destinacijah: Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Shocked

JE TURIZEM V PORTOROŽU PREGLASEN?

To so do sedaj pokazali 'radarji' za hrup?


Občina Piran je to poletje prvič uvedla stalni nadzor nad hrupom z merilnimi postajami. S tem želijo imeti objektivne in javno dostopne podatke o vplivu turistične dejavnosti na kakovost bivanja občank in občanov. Meritve v Portorožu do danes niso pokazale preseganja mejnih vrednosti, so pojasnili za STA.

Krajani Portoroža so se namreč pritoževali nad preglasno glasbo iz različnih lokalov in ostalih turističnih točk po mestu. Piranska občina je v sodelovanju s podjetjem Alfa Proxima zato postavila tri merilne postaje, ki se nahajajo pri križišču Koprske ceste in ceste Obala, pri križišču Stare ceste in ceste Obala nasproti taksi postajališča ter na začetku Senčne poti.

"Gre za lokacije, ki se nahajajo pred stanovanjskimi objekti in zato odražajo realno obremenitev okolja s hrupom," so pojasnili v kabinetu župana.

"Zavedamo se, da je varstvo pred hrupom za naše občanke in občane pomembna tema, zato smo se odločili za sistematičen pristop, ki temelji na strokovnih merjenjih in transparentnem obveščanju javnosti," so navedli in dodali, da želijo na ta način doseči ravnotežje med razvojem turizma in kakovostjo življenja v Portorožu.

Podatki meritev, ki so jih začeli izvajati 16. julija, so javno objavljeni na tej povezavi.
https://iot.sensware.si/piran

Do danes po navedbah piranske občine, meritve niso pokazale preseganja mejnih vrednosti, določenih z uredbo o mejnih vrednostih kazalcev hrupa v okolju. "To pomeni, da raven hrupa, ki ga povzročajo gostinski lokali in ostale dejavnosti, za zdaj ostaja znotraj dovoljenih okvirov," so navedli.

MERITVE HRUPA - (ALFA PROXIMA):


23.07. - 15.08.2025

Hrup nočn:
* 27.07.2025 - 49,56 db(A) - max
Hrup dnevni:
* 02.08.2025 - 50,2 db(A) - max.
Hrup Ldvn:
02.08.2025 - 57,65 db(A) - max.

https://www.regionalobala.si/novica/je-turizem-v-portorozu-preglasen-to-so-do-sedaj-pokazali-radarji-za-hrup
https://iot.sensware.si/piran
https://iot.sensware.si/piran/location/2d65e8db-8704-4835-7701-08ddc38ee146

MEJNE VREDNOSTI HRUPA:

Zanimivo je, da so mejne vrednosti hrupa (decibelov db):
* Od 6. ure zjutraj do 18. ure – 58 db
* Od 18. ure do 22. ure - 53 db
* Ponoči – 48 db

* Kapljanje pipe - 20 db (1m)
* Tiktakanje ure - 30 db (1 m)
* Radio - 50 db
* Airbus A319 - 60 db (2000 m)
* Normalni pogovor - 60 db (1 m)
* Avto - 70 db (60 km/h - 25 m)
* Airbus A319 - 70 db - (1000 m)
* Airbus A319 - 80 db (500 m)
* Avtobus - 80 db (60 km/h - 25m)
* Vlak brzi - 80 db (250 km/h - 25m)
* Boeing 747-400 - 90 db (500 m)
* Kamion (7,5 m) - 90 db (75 km/h)
* Tovorni vlak - 90 db (100 km/h - 25 m)
* Pnevmatsko kladivo - 100 db (7 m )
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
zoran13
Administrator foruma


Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16
Prispevkov: 3004

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2025 15:08    Naslov sporočila: MORSKE IN OBMORSKE ZNAMENITOSTI Odgovori s citatom

MODRI ZMAJ & GLAUCUS ATLANTICUS

Prepoved plavanja v Alicanteju

Španija: Alarm zaradi mehkužca "modrega zmaja": Nekatere najbolj priljubljene plaže zaprte

Majhen mehkužec je potencialno nevaren za ljudi, ker lahko shranjuje strup in pekoče snovi iz svojega plena (kot so meduze), ki se nato sprostijo ob stiku.


Španske oblasti so začasno prepovedale kopanje na plažah Guardamar del Segura v provinci Alicante ob Costa Blanci, potem ko so opazili dva primerka "modrega zmaja" (Glaucus atlanticus). Ta majhen, moder mehkužec plava na morski gladini z obrazom navzgor za boljšo kamuflažo. "Modri zmaj" je potencialno nevaren za ljudi, ker lahko shranjuje strup in pekoče snovi iz svojega plena (kot so meduze), ki se nato sprostijo ob stiku.

Kaj je "modri zmaj"? Glaucus atlanticus je vrsta pelagičnega mehkužca, dolgega 2-3 cm, kovinsko modre barve in opremljenega s krilatimi izrastki. Kot plenilec strupenih živali, kot je portugalski vojni ladjar, shranjuje nematociste za obrambo in lov, zaradi česar je njegov pik izjemno boleč. V prvem tednu avgusta je bilo zaradi opažanj portugalskih vojnih ladij na morju zaprtih več plaž v Franciji in Baskiji.
Kaj storiti v primeru pika? »Modri zmaj«, kot pove že njegovo znanstveno ime, je bitje, ki izvira iz Atlantskega oceana in je redko v Sredozemlju. Njegovi piki lahko povzročijo slabost, bruhanje, bolečine v koži in alergijske reakcije: tisti, ki jih piči, naj sperejo z morsko vodo in takoj poiščejo zdravniško pomoč. Le v najbolj skrajnih primerih lahko stik povzroči smrt. V vsakem primeru »modri zmaj« sprosti svoj strup le, ko se počuti ogroženega: zato se ga je nujno izogibati dotikanju.

Opaženje na morju V sredo, 20. avgusta, je župan Guardamar del Segura, José Luis Sáez, napovedal zaprtje plaž, kjer so našli oba primerka, prepovedal plavanje in pozval plavalce, naj prijavijo vsa opažanja. Lokalna policija je povečala budnost in za nadzor obale dodelila reševalce in občinske službe. V četrtek, 21. avgusta, so po opravljenih pregledih in odsotnosti nadaljnjih primerkov opozorilo znižali z rdečega na rumeno. Plavanje je zato ponovno dovoljeno, vendar z izjemno previdnostjo.
https://www.tgcom24.mediaset.it/mondo/spagna-allarme-drago-blu-chiuse-spiagge-alicante_102499130-202502k.shtml
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
zoran13
Administrator foruma


Pridružen/-a: 29.01. 2011, 20:16
Prispevkov: 3004

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2025 17:32    Naslov sporočila: MORSKE IN OBMORSKE ZNAMENITOSTI Odgovori s citatom

TRČENJE LADIJ ADMIRAL AKHIMOV & PJOTR VASOV

Katastrofa na Črnem morju:

Moskva je dva dni prikrivala, kaj se je zgodilo


Na današnji dan leta 1986 se je na Črnem morju zgodila ena najbolj smrtonosnih pomorskih nesreč v zgodovini. Potniška ladja Admiral Nakhimov je 31. avgusta 1986 v večernih urah v bližini pristaniškega mesta Novorusisk ob črnomorski obali današnje Rusije, takratne Sovjetske zveze, trčila s tovorno ladjo Pjotr Vasev. Admiral Nakhimov je potonil le sedem minut po trčenju, umrlo pa je kar 423 od 1.234 ljudi na krovu. Sovjetski mediji o dogodku niso poročali dva dni, preživelim brodolomcem pa so oblasti zabičale, da svojcem ne smejo povedati, kaj se jim je v resnici zgodilo.

Potniška ladja Admiral Nakhimov je sprva nosila ime SS Berlin, saj je bila od prvega stika z morsko gladino leta 1925 v uporabi v takratni nemški Weimarski republiki. Med drugo svetovno vojno je delovala kot bolnišnična ladja pod okriljem nemške mornarice.

Po koncu druge svetovne vojne je ladja, ki je bila od konca januarja 1945 po srečanju z več minami neuporabna, v sklopu reparacij pripadla Sovjetski zvezi, ki jo je popravila, preimenovala v Admiral Nakhimov in jo leta 1957 ponovno kot potniško ladjo v upravljanje dodelila Črnomorski ladijski družbi, ki je imela sedež v Mariupolu v današnji Ukrajini.

Usodni 31. avgust 1986
31. avgusta 1986 ob 22. uri je ladja Admiral Nakhimov iz sovjetskega, danes ruskega, črnomorskega pristaniščnega mesta Novorusisk odrinila na rutinsko plovbo proti Sočiju. Na krovu je bilo kar 1.234 ljudi – 888 potnikov in 346 članov posadke – kar je bilo precej več od običajnega števila, ki se je v povprečju gibalo okrog tisoč potnikov in članov posadke.

Po le nekaj minutah od izplutja iz pristanišča v Novorusisku je Vadim Markov, kapitan Admirala Nakhimova, opazil, da se naravnost proti njim premika Pjotr Vasov, sovjetska ladja za prevoz razsutega tovora, ki je prevažala žito iz Kanade.

Markov je po radijski zvezi poklical Viktorja Tkačenka, kapitana tovorne ladje Pjotr Vasov, ki mu je zagotovil, da bo storil vse potrebno, da ladji ne bosta trčili. Vasov je bil z odgovorom zadovoljen in situacije ni več podrobno spremljal, a Tkačenko ni storil ničesar, kar je obljubljal – svoje ladje ni upočasnil, prav tako ni spreminjal smeri. Dve minuti pred katastrofo sta oba kapitala poskusila preprečiti najhujše, a jima ni uspelo.

Ob 23.12 sta ladji silovito trčili. Premec plovila Pjotr Vasov se je zaril v trup potniške ladje in vanj izvrtal ogromno luknjo s površino kar 84 kvadratnih metrov, skozi katero je začela vdirati voda. Ladja Admiral Nakhimov se je takoj tudi dramatično nagnila, zaradi česar spust večine rešilnih čolnov ni bil mogoč.

Električna napeljava je v ključnih trenutkih odpovedala, zaradi česar se sistemi za preprečevanje vdora vode v kritične predele ladje niso aktivirali. Po kasnejših ugotovitvah preiskovalcev nesreče sicer ne bi bili bistveno učinkoviti.

Ladja Admiral Nakhimov je s krmo naprej potonila vsega sedem minut po trku s tovorno ladjo. Reševalna akcija je stekla v desetih minutah, na kraj nesreče je takoj prihitelo več kot 60 plovil in kar 20 helikopterjev. Iz vode jim je uspelo izvleči 836 ljudi. Nekateri so bili zaradi nafte, ki je iztekala iz potopljene ladje, tako spolzki, da se niso mogli oprijeti reševalcev.

Po kasnejših navedbah sovjetskih oblasti je v nesreči ladij Admiral Nakhimov in Pjotr Vasov umrlo 423 od 1.234 ljudi na krovu potniške ladje, večina žrtev je bila Ukrajincev.

Med umrlimi je bilo tudi več deset potnikov in članov posadke, ki jih je reševalcem sicer uspelo izvleči iz vode, a so med potopom ladje utrpeli prehude poškodbe in umrli več dni ali tednov pozneje (sovjetski mediji so sprva poročali o 398 smrtih). Med kasnejšim iskanjem trupel utopljencev sta umrla tudi dva potapljača.

"Sem živ in zdrav v Novorusisku"
Podobno kot ob nesreči v jedrski elektrarni Černobil, ki se je zgodila nekaj mesecev prej, so oblasti v Moskvi tudi v primeru nesreče na Črnem morju svetovni javnosti najprej prikrivale, kaj se je v resnici zgodilo.

Preživelim potnikom in članom posadke so ob rešitvi namreč zabičali, da nikomur ne smejo povedati, kaj se jim je zgodilo. Svojcem so lahko poslali le telegram z besedami: "Sem živ in zdrav v Novorusisku."

Sovjetski mediji so o nesreči prvič poročali šele pozno 2. septembra oziroma okrog 48 ur po nesreči. Zahodni mediji pa so o dogodku svoje bralce in gledalce obvestili šele tretji dan po tragediji.

Kapitana obeh ladij obsojena na 15 let zapora
Komisija, ki so jo sovjetske oblasti v Moskvi imenovale za preiskavo nesreče na Črnem morju, je ugotovila, da sta enako težo odgovornosti za dogodek nosila kapitana obeh ladij.

Vadim Markov, kapitan plovila Admiral Nakhimov, in Viktor Tkačenko, kapitan tovorne ladje Pjotr Vasov, sta bila leta 1987 obsojena vsak na 15-letno zaporno kazen. Iz zapora sta bila predčasno izpuščena leta 1992.
https://siol.net/novice/svet/katastrofa-na-crnem-morju-moskva-je-kar-48-ur-prikrivala-kaj-se-je-zgodilo-670928
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    MANIPULACIJE Z MALIMI DELNIČARJI Seznam forumov -> MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 52, 53, 54
Stran 54 od 54

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.